lørdag 14. januar 2012

Lykke med nytt objektiv

Sånn, itte og ha gått og tenkt og vurdert lenge om ka ska eg velga blitz eller makrolinsa som mitt neste kjøp te Mr. Nikon, falt valget te slutt på Nikkor si 40 mm Micro linsa.

Har så vidt fått testa den ut i dag, og jisses man for noen bilder, gjett om eg glede meg som et lite barn, te og få brukt den mye framover.

Fant o ut, når eg va hos Japan Photo i dag, at mine neste investeringer te kamera blir SB - 700 blitzen og orginal linså med 55 - 300 med stabilisator. Då har eg så det holde ei gode stond iallefall.

I kveld har me hatt middagsgjester med mamma og pappa og foreldrene te husbonden, me hadde lagd 2 former med tacopai, så me har middag i mårå o, men det gjør ingenting, for det e så godt.

Nå e det videre nettsurfing i blogglandia, før eg tar kveld. Har planer om og lage nybakt brød te frokost i mårå, så må gjøra brødmaskinen og innholdet snart klart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar