tirsdag 7. februar 2012

Ny farge på håret

Etter og ha vært mørk nå siden november, fant jeg ut at nå var det på tide med en forandring. 
Syns det fungerer veldig greit når en kan kjøpe glansvask i dagligvareforretningene, og gjøre det hjemme selv. Med de vær og kjøreforholdene som er her rundt dørene nå, hadde ikke mannen lyst til at jeg skulle kjøre ut og ordne håret hos venninna min. Han ville sikkert klare det. Mannen leste bruksanvisningen, blandet farge og krem og ristet flasken, mens jeg satt meg på en kjøkkenstol og la håret i mannen min sine hender. Var litt spent på hvordan dette ville gå, men det ble bra likevel. Ble ikke blondine deluxe, men når jeg var mørk kl.19 , så ville det nok ta mer enn 1 pk til og bli ganske blond. Jeg ble iallefall fornøyd, og kan trygt la mannen farge håret mitt neste gang også.


I dag har jeg hatt besøk av naboen, og stekte lapper og kokte te, så vi koste oss. Dessverre måtte hun tidlig hjem, på grunn av sykt barn. Men , vi håper og ta det igjen senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar