onsdag 8. februar 2012

Vaskedag

Mens eg går hjemma må eg prøva og finne noe som eg kan gjør for og få tiden te og gå. Med et ganske bra vær i formiddag, satt jeg på en vaskemaskin og når den var ferdig, ble klærne hengt ut, og der henger de fremdeles. På tide og ta de inn kanskje?? Dynene har fått luftet seg, lagt sammen flere maskiner med klær som er tørre, vært på loftet med en del esker som har stått nede ei stund, og hentet påskepynten, selv om det er en liten stund til påske. Mannen har ikke klart det, så da fikk jeg gjøre det selv.

Dessuten trengte huset en skikkelig omgang både med støvsuger og vaskefilla, så hele huset er blitt støvsugd og hele 2 etasjen vasket, kun badene gjenstår, de blir tatt i morgen.

Kamera og objektivene er blitt vasket og blåst tørre for støv, så de er mer enn klare til neste fotorunde. Lønnslippen kom i posten i dag, og ble gledelig overrasket for en gangs skyld.

Naboen skal ha tupperwareselskap i kveld, og der er jeg invitert, så det skal bli kjekt og se hva nytt som er kommet. Dessuten trenger vi en ny slikkepott, så da har jeg en god unnskyldning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar