mandag 6. februar 2012

Ny uke med blanke ark

God Morgen! Så e det mandag igjen, med et skikkelig møkkaføre og kjøre på. Ikkje nok med at det kom masse puddersnø fra lørdagskveld og i nesten heila går. Så det som komme ner nå, e der vått i , og kjør kjøreforholdene uholdbare. Gud, eg e så glad at eg ikkje ska ut og kjøra før lørdag. Hipp Hurra.

Hjemma denna og neste uka o iallefall. Itte den kraftige ryddesjauen eg hadde forrige uka, har eg scrappa litt, og ska fortsetta denna ukå o. Planen min o, e og rydda harddiskane både på den stasjonære og bærbare for bilder, samt dei lause harddiskane. Har fått 2 av 3 ladninger med bilder, som eg har bestilt, så eg vente bare på den siste.

Ellers e kamera nullstilt, eina minnebrikkå tømt, begge batteriene fullopplada, så dei e fullt klare te ei fotoøkt, som eg gjerna vil ha mens Kong Vinter fremdeles e her. Får se koss føreforholda ser ut i vekå.

Nå, får eg laga meg litt frokost og ta ein tur i dusjen, før eg går ut med mine søte små griffer, og begynne dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar