tirsdag 27. desember 2011

Tebake te vanlige dag igjen

Ja, så va julå over for denne gang, nå gjenstår kun nyttårsaften og 1 nyttårsdag, men der e det dessverre ingen fridagar. Va litt herligt og uvant og begynna arbeidsukå på ein tirsdag, men det blir godt med ei korte uka.

Veret e ganske ustabilt for tidå, nesten + 10 grader i går og Dagmar på besøk i går kveld, og i dag regn og fra + 4 - + 6 grader.

Jentene tror eg har nytt ein vanlige dag i gjen og har sove, sove og sove. Itte jobb har eg slappa av, vaska 2 maskinar med kler og ellers gjort fint lite og ingenting. Vært ute med jentene og begynt nuppeprossessen på Bessie, og herregud man alt det pels, komme ikkje  te og bli ferdige med henna før i slutten på januar, ser det ut for. Hvis eg har fingrar igjen i mårå, tar me ei nye økt, hvis ikkje blir det torsdag.

Vurdere og krypa i seng, men då våkne eg kl.24, så eg får vel holda meg våken 1 time te iallefall.

1 kommentar:

  1. Heisann Christine!
    Tusen takk for kommentar hos meg:)
    Så moro at du er tilbake igjen i blogglandia:) Har klikket inn til deg, men da var det lite som kom frem..
    Ønsker deg og dine en flott kveld og et riktig godt nytt år!
    Nyttårsklem fra Janne

    SvarSlett