torsdag 16. februar 2012

Dårlige natt

La oss tidlig i går kveld, men hva hjelper det når ektefellen snorker slik at du ikke får sove. Dessuten verker eine tanna mi som besatt når jeg skal sove, typisk. Skal til tannlegen i morgen, så da får nok den gjennomgå litt. Og ikke nok med det så verker kroppen også, kunne nesten tro at jeg har fått kraftig juling, hihi. Så i dag er det min tur og gå til legen, har vært sykemeldt i 3 uker nå, og er spent på hva han sier i dag. Håper de har fått svar på alle prøvene de tok sist, så jeg er litt spent. Ellers blir det litt småshopping i dag også.

Mannen tok med seg kvitteringene på det jeg har lagt ut på Bella hos dyrlegen disse 3 gangene, så når han har scannet disse og sendt de på mail til meg, så videresender jeg mailen til forsikringsselskapet, så blir det spennende og se om en får noe refundert på dette.

Ute er det "typisk" vestlandsvær med øse pøse regnvær, men det hjelper på slik at den hersens klinken forsvinner, selv om det tar sin tid her inne, når en bor på en gammel myr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar