onsdag 18. januar 2012

Herlig med ein rolige ittemiddag

Akkurat passe lang dag på jobb. Men svimmelheten og trøttheten, den e der og vil ikkje forsvinna. Får prøva og få time hos legen neste tirsdag, og be legen ta ein sjekk på meg. Tappa for krefter e eg o, og orke ingenting.

Godt og vær tidlig hjemma og ha ein rolige dag, kosa med jentene og ingenting på programmet. Tok Bessie med meg på badet og ville prøva og nuppa henna siden det e klar for årets fysste utstilling  om 3 uker. Holdt på i 45 min, og nå e endelig min lille bruxejenta snart tebake. Nå gjenstår kun resten av hodet, litt i ansiktet, beina og rompepartiet så e hu ferdige

Ellers har eg vært ute med jentene ein tur, vaska 1 maskin med klær og lagd skikkelig middag te mannen kom hjem, i dag blei det middagspølser med spaghetti, kålerabistappe og kålstuing. Hmm, det va knallgodt, og der e middag te i mårå o, så då blir det kun og varma opp.

Men nå vil eg ta kveld, så e forhåpentligvis snart tebake igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar